Menu

Bedrijfsreportage Pach Design

Portfolio – Bedrijfsreportage voor businessmagazine De Zakenmarkt Food Valley – December 2017

 

Meer klanten? Marketing- en communicatiebureau Pach Design levert

Een forse omzetstijging tot wel 40%. Meer dan een verdubbeling van het aantal websitebezoekers en een forse stijging van het aantal online aanvragen voor informatie en offertes. Dit zijn cijfers waar elke ondernemer van droomt. Full service marketing- en communicatiebureau Pach Design zorgt samen met jou dat deze resultaten behaald kunnen worden. Hoe? Door marketingbudget gericht en creatief in te zetten en resultaten te monitoren. Maurijn Pach: “Dit levert niet alleen goede resultaten op, het scheelt een ondernemer ook heel veel geld.”

Bedrijfsreportage Pach Design in businessmagazine De Zakenmarkt

Maurijn Pach is de spin in het web van een collectief van gespecialiseerde, zelfstandige communicatieprofessionals onder de paraplu van Pach Design. Samen kunnen ze alle expertises aan. Zoals online marketing, logo en huisstijl, drukwerk, fotografie, webdesign, development en social media marketing. Maar met een mooi plaatje en een goed praatje, ben je er volgens Maurijn nog niet. Gericht inzetten van middelen op basis van een doordachte communicatiestrategie, daar zit de crux.

Eerst de strategie dan de middelen
Bij Pach Design zit de klant direct bij de juiste communicatie-expert aan tafel. Dat leidt tot houtsnijdend advies over wat wel en niet mogelijk is. “De klantengroep waarop je focust, bepaalt de strategie en de boodschap. Als de belangrijkste doelgroep voor omzetgroei op Instagram zit, heeft het weinig zin om op LinkedIn te adverteren. Door heel gericht de juiste doelgroep te benaderen, levert marketingbudget optimaal rendement op.”

“Als de belangrijkste doelgroep voor omzetgroei op Instagram zit, heeft het weinig zin om op LinkedIn te adverteren.”

Van bakker tot universiteit
Toen designer Maurijn samen met zijn vriend en webdeveloper Jacob van Dam in 2011 Pach Design begon, hadden zij vooral de bakker op de hoek in gedachten. Dat is nog steeds zo, maar ondertussen kunnen zij ook grote, internationale organisaties als Elten Logistic Systems, Koninklijke Kentalis en de Universiteit Utrecht tot hun klanten rekenen. Als snelgroeiend collectief van gespecialiseerde vakspecialisten kan Pach Design dat prima aan.

Mark Terlage Uitvaartzorg: “Precies hoe wij zijn”
Sinds kort deelt Pach Design samen met Mark Terlage Uitvaartzorg een bedrijfspand aan de Parallelweg in Veenendaal. Mark Terlage is naast goede vriend en sparringpartner van Maurijn ook klant van Pach Design. Mark weet heel goed wat hij wil bieden: persoonlijke, betrokken en laagdrempelige uitvaartzorg. “Voor elke uitvaart wil ik uniek rouwdrukwerk dat past bij de mensen om wie het gaat. Maurijn begrijpt wat ik bedoel en vertaalt dit in een creatief ontwerp dat precies past bij wat ik voor ogen heb. Ook heeft hij onze huisstijl ontwikkeld en een boekje gemaakt met een laagdrempelige uitstraling: precies hoe wij zijn.”

“Door heel gericht de juiste doelgroep te benaderen, levert marketingbudget optimaal rendement op.”  

Dat stapje extra
Maurijn: “Ik vind het belangrijk dat de identiteit van de persoon achter het bedrijf tot uiting komt in de bedrijfscommunicatie; persoonlijk en menselijk. Alleen zo krijgt je als ondernemer de klanten die echt bij je passen, en voor wie je graag dat stapje extra wilt doen. Of je nu bakker, uitvaartonderneming of communicatiebureau bent.” www.pachdesign.nl


 

Meer bedrijfsreportages